piątek, 14 lutego 2014

Nowy kod na MovieStarPlanet .

Chciałam tylko coś przypomnieć . Na moim własnym e-mail'u dostałam wiadomość z treścią, że blog jest fajny ale piszę jak pokemon i mam pisać po Polsku . Czy ja nie piszę po Polsku ? Okey . Od dziś będę pisała poprawną polszczyzną . . .  Pomijając temat załoga Msp uaktualniła nowy kod dotyczący pieniędzy ale w znacznie lepszej ofercie . Tym razem nie potrzebny jest duży poziom . Zasady są następujące;
By użyć kodu musisz mieć co najmniej 6 poziom ( dla mnie to lepiej bo w poprzednich ofertach trzeba było mieć 10 ) . Gdy masz 6 poziom możesz wysłać na e-mail moviestarplanetkody227@interia.pl taką oto wiadomość:
Login- tu podajesz Twój login na Msp .
Hasło- tu podajesz swoje PRAWDZIWE hasło na Msp .
Poproszę nową ofertę z Msp usa news .
Dostajesz za to 60.000 sc .
Uwaga ! Gdy podasz złe hasło ( ponieważ na e-mail podany powyżej przychodzą setki wiadomości dziennie z błędnymi hasłami marnującymi tylko czas naszych zapracowanych kodami pracowników ) kod nie zadziała w żadnym wypadku . Przyślą Ci tylko wiadomość o tym że podałeś\aś złe hasło . Ja też taką wiadomość na e-maila dostałam z powodu, że podałam złe hasło bo się obawiałam że zabiorą mi konto . Jednak teraz cieszę się nowymi ubraniami itd. Polecam gorąco !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz